Marketing wirusowy

Wyobraź sobie swoistą epidemię. Informacje o Tobie, Twojej firmie i Twoich produktach roznoszą się w ekspresowym tempie i zarażają pozytywną energią kolejnych ludzi. Trafiają praktycznie do wszystkich. I co najlepsze – praktycznie samoistnie. Dlaczego? Bo w odpowiednim miejscu i czasie precyzyjnie uruchomiliśmy tę lawinę zdarzeń...

Wykreujemy prawdziwy boom na Twoje produkty

1. Co to marketing wirusowy?
Marketing wirusowy to jedna z metod dotarcia do potencjalnego klienta. Początkiem działań jest wykreowanie sytuacji, w której stworzona przez nas informacja o Twoim produkcie, usłudze lub też budująca obraz Twojej marki w świadomości klienta (film, tekst, grafika, mem itp.) zaczyna rozprzestrzeniać się w sposób zupełnie samoistny – na podobieństwo wirusa zarażającego swe kolejne „ofiary”. Za sukces w tego rodzaju kampaniach uznaje się nie tylko realny wzrost sprzedaży, lecz także efekty uboczne w postaci m.in. tekstów reklamowych, które na trwałe wchodzą do języka potocznego.

2. Jaki jest cel marketingu wirusowego?
Zasadniczym celem jest to, co zawsze przyświeca wszystkim działaniom marketingowym: dotarcie do klienta, a docelowo – zwiększenie sprzedaży.

3. Kto zamawia u nas usługi marketingu wirusowego?

  • firmy, które chcą przebić się ze swoją ofertą do powszechnej świadomości odbiorców
  • firmy, które chcą pokazać się z nowej, atrakcyjnej strony
  • firmy, które chcą relatywnie niskim kosztem przeprowadzić akcję promocyjną

4. Dlaczego warto zlecić nam tego rodzaju usługi?

  • bo mamy w ręku narzędzia pozwalające skutecznie przeprowadzać nawet najbardziej skomplikowane akcje viralowe (wirusowe)
  • bo wiemy, jak subtelnie wpleść przekaz reklamowy w działania wirusowe
  • bo wiemy, jak trafić z komunikatem do możliwie najszerszej grupy osób
  • bo wiemy, jak stworzyć materiały, które umocnią lub wykreują pozytywny